راز جذب خواسته ها _ قسمت دوم

در ادامه ی مقالات قبل، در این مقاله قصد داریم در مورد سطح ارتعاشی و قانون جذب و راه بکارگیری آن در زندگی، بیشتر صحبت کنیم.

 

اثرات سطح ارتعاشی

قبلاً فهمیدیم که آدمها، چیزهایی را در زندگی خود تجربه می کنند که به آن باور دارند. طبیعی ست که باورهای مختلفی درباره ی یک موضوع، در ذهن ما حاکم باشد، اما نکته اینست که بسته به باورِ غالب در ذهن فرد، سطح ارتعاشی او ساخته می شود. بدیهی ست که باور، چیزی فراتر از فکر و حرف هایی ست که به زبان می آوریم و آن باوری که بیشتر تکرار می شود و جایگاه قویتری در ذهن ما دارد، تعیین کننده ی اتفاقات است.

 

درباره ی باور از >>این مقاله بیشتر بدانید

 

جذب 

وقتی باورهای ما تغییر کند، زندگیِ ما تغییر خواهد کرد. به این دلیل که سطح ارتعاشی ما تغییر کرده است. با تغییر سطح ارتعاشی، اتفاقات، آدمها و شرایط متفاوتی، همراستا با باورهای جدید در زندگی مان رخ می دهد. نیازی به زور زدن و تقلا کردن نیست. نیازی به فشارهای روانی و جنگیدن با زندگی نیست. وقتی باور ما تغییر می کند، با تغییر سطح ارتعاشی یا همان فرکانس ذهنی مان، با شرایط جدید روبرو می شویم.

چرا این اتفاق می افتد؟ مثالِ ایستگاه های رادیویی را در مقاله ی قبل به یاد آورید. این مثال، به خوبی می تواند ذهن شما را برای درک این موضوع، یاری کند. با تغییر سطح ارتعاشی، شرایط جدید را می بینیم، زیرا وارد فرکانس جدید شده ایم و در آنجا، افرادِ متفاوت و اتفاقات دیگری در جریان است. 

 

 

نتایج موقت و ناپایدار

وقتی باور مناسب نداشته باشیم، تلاش های ما، به نتایج موقت منتهی می شود. این بدین معناست که هر بار، برای گرفتنِ نتیجه ی مورد نظر، بایستی مجدداً تلاش و تقلا کنیم و خود را به معرکه بیاندازیم. بدین معناست که جریانِ بدست آوردنِ نتیجه، در زندگیِ ما دائمی نیست.

نداشتن باورِ مناسب و تلاش و تقلا برای کسب نتایج، به این معناست که یک روز اوضاع خوبست و یک روز بد. یک روز به ما خوبی می کنند و نتایج مثبت می بینیم و یک روز از پشت به ما خنجر میزنند و به نتایج ناخوشایند می رسیم.

اگر باورِ همراستا با خواسته نداشته باشیم، هرگاه به سمتِ یک رشدِ خوب پیش می رویم و حس می کنیم فقط یک قدم تا رسیدن به نتیجه ی مطلوب فاصله داریم، ناگهان اتفاقی می افتد و همه چیز را به هم می زند و ما به خانه ی اول باز می گردیم. حتماً این اتفاق را در زندگیِ خود یا دیگران دیده اید.

اصولاً جذبِ خواسته، به معنای نشستن و کشیدنِ آن خواسته به سمتِ خود نیست، بلکه به معنای ساختن ذهنیت مناسب و هدایت شدن به سمتِ اقدامات مؤثری ست که نتایجِ مورد نظر را برای ما دائمی می سازد. این، معنای واقعی قانون جذب است.

 

 

قانون بقای ماده و انرژی

حتماً نام این قانون را در کتاب های درسی شنیده اید. اما در اینجا می خواهیم از دیدی فراتر به این قانون جهانشمول نگاه کنیم. قانونی دائمی در جهان فیزیک که اتفاقاً در دنیای متافیزیک هم برقرار است. 

طبق این قانون، هیچ چیزی در جهان بوجود نمی آید یا از بین نمی رود، بلکه از صورتی به صورت دیگر تبدیل می شود. چقدر شگفت انگیز! ما همواره خواسته هایی داریم و دوست داریم چیزهایی را در زندگی مان بدست آوریم. این قانون می تواند چراغ این راه باشد.

بسط و گسترش این قانون در دنیای متافیزیک به این معناست که برای محقق شدن خواسته ها و آرزوهایمان که بصورت یک ذهنیت در مغز ماست، بایستی انرژی صرف کنیم و آن را خلق نماییم. به عبارت دیگر، باید به خواسته مان انرژی دهیم تا بوجودش آوریم، در غیر اینصورت، از هیچ، رخ نمی دهد و بصورت همان ذهنیت، باقی می ماند.

ممکن است فکر کنید که: خب از قبل هم می دانستیم که برای رسیدن به خواسته هایمان، باید تلاش کنیم! پاسخ اینست که بسیاری از تلاش ها، شما را به هدف نمی رساند. اگر اینطور بود که همه ی افراد به خواسته شان رسیده بودند. نکته اینجاست که نقطه ی شروعِ کار، یک اقدام نیست، بلکه تجسم درونی ست که مسیر حرکت را برای ما روشن می سازد.

توضیحِ  عملیاتی تر اینست که اگر خواسته ی شما از جنس حس است، بایستی آن را در درون خودتان خلق نمایید تا در جهان بیرون نیز بوجود آید. اگر خواسته تان مادی ست، باید انرژی ذهنتان را بدهید تا تبدیل به ماده شود. هر قدر این انرژی ذهنی، بیشتر باشد، فرکانس ذهنی تان، سریع تر و دقیق تر متمرکز می شود و با دریافت پیام ها، نشانه ها و الهامات از جهان، مسیرِ حرکت به سمت خواسته تان، برای شما روشن می گردد. حالا می توانید با اطمینان بیشتری، به مسیرِ مشخص شده، قدم بگذارید و اقدام کنید.

.

نحوه ی جذب خواسته ها

برای اینکه خواسته ی ذهنیِ ما تبدیل به واقعیت شود، بایستی روی آن تمرکز کنیم و باورهای مناسبی را در موردِ آن، بسازیم. اینکار نیاز به انرژی زیادی از طرف مغزِ ما دارد و به همین خاطر است که مقاومت نشان می دهد و شما را به هزاران موضوع مشغول می کند تا اینکار را انجام ندهید. شما بایستی بصورت ارادی، مسیر فکر و تمرکز ذهنتان را کنترل کنید. این را همیشه به خود یادآوری کنید که:

“من باید انرژی ذهنمو بدم تا خواسته م بوجود بیاد”

.

 

برای تغییر باورها و درک جامع از قوانین زندگی، شما را دعوت می کنیم که از “مهندسی جذب” کمک بگیرید (با کلیک روی تصویر بالا)

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *